Het Bestuur

Het Bestuur

Geoffrey Birahij

Voorzitter

Geoffrey is sinds oktober 2017 tot het bestuur toegetreden en bekleed sinds mei 2019 de functie van Voorzitter. Geoffrey is in het dagelijks leven werkzaam bij Raster Groep in Deventer. Geoffrey is al sinds zijn kindertijd betrokken bij Stichting Masohi en heeft zelfs als jonge jongen geholpen bij het schilderen van het Stichtingsgebouw tijdens de bouw ervan in 1982.

Sarah Souhuwat

Secretaris

Sarah is een van de oprichters van de stichting en is al vanaf het eerste uur actief en nauw betrokken. Een aantal malen is zij  Voorzitster geweest van Masohi. Zij is meer dan 40 jaar werkzaam geweest als leerkracht op scholen in Deventer. Ook heeft zij theologie gestudeert en is voorgangster geweest in de Molukse Kerk in de begin jaren '70. In de jaren '70 t/m eind jaren '80 is zij ook 1 van de mensen geweest die een toneel-/dansgroep heeft opgericht en begeleid. De 4-delige filmserie "Assas Bergelombang" van FeDuCo is in de jaren 80 een van de bijdragen van Sarah. In januari 2017 is zij, tot groot genoegen van het bestuur, weer bestuurslid geworden bij Masohi. Haar jarenlange ervaring binnen het stichtingsgebeuren en de gemeenschap heeft ook gezorgd voor een positieve wending voor Masohi.

Theo Doetawihardja

Penningmeester

Theo is al jaren actief in Stichting Masohi en begon zoals de meesten als zeer jonge vrijwilliger in de stichting. Theo is van beroep Financial Consultant en heeft zijn sinds 2016 zijn eigen onderneming.

Als penningmeester is hij verantwoordelijk voor de financiĆ«le zaken van de stichting. Hij beheert het geld en voert onder andere de volgende taken uit: ... Het bestuur op de hoogte houden van de financiĆ«le gezondheid van de stichting. Het financieel jaarverslag opstellen.

Carin Leyow - Kainama

Algemeen Bestuurslid

Carin is sinds februari 2019 bestuurslid van Stichting Masohi. Vanwege haar ruime kennis, ervaring en sporen die ze heeft verdiend in het Welzijn werk binnen Deventer, is zij voor Masohi een grote aanwinst. Jarenlang heeft Carin gewerkt voor buurhuis Villa Voorstad die zij zelf heeft opgericht en opgebouwd. Vanwege krimpen van de subsidie was zij noodgedwongen om ander werk te zoeken. Tegenwoordig werkt ze als begeleidster voor een kinderopvang instelling in Deventer. En heeft zij gekozen om als vrijwilligster/bestuurslid van Masohi verder te gaan.

Carin is verantwoordelijk voor het contact onderhouden met de vrijwilligers en voor het gebruik van het gebouw.

Anton Putirulan

Algemeen Bestuurslid

Ook Anton is vanaf zijn jeugd actief in de stichting en ziet het als een emotionele verplichting om actief te zijn binnen de stichting. Anton werkt vanaf het moment dat hij van school af is in de bouw en heeft al jaren zijn eigen onderneming. Hiernaast heeft hij ook ervaring opgedaan in de muziek, cultuur, politiek en beveiliging. Al deze kennis gebruikt hij ook in het stichtingswerk.

Anton is verantwoordelijk voor het beheer/onderhoud en veiligheid.